۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳

رحمانی فضلی:

سامانه سامد ارتباط مردم با دولت را تسهیل می کند

سامانه سامد ارتباط مردم با دولت را تسهیل می کند

بجنورد - وزیر کشور در بازدید از مرکز سامانه ارتباط مردم با رئیس جمهور گفت: این سامانه ارتباط مردم با دولت را تسهیل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر شنبه در بازدید از سامانه ۱۱۱ ارتباط مردمی با رئیس جمهور مستقر در دانشگاه پیام نور واحد بجنورد افزود: این سامانه جایگزین روش نامه نگاری سنتی با رئیس جمهور شده است.

وی اظهار داشت: از این پس درخواست های مردمی مرتبط با دستگاه های اجرایی، از طریق این سامانه به طور مستقیم دریافت و رسیدگی می شود.

رحمانی فضلی افزود: یادداشت ها و درخواست های مردمی از طریق مسئولین این سامانه مورد بررسی قرار گرفته و در مواردی که موضوعی با دستگاههای اجرایی استان مرتبط باشد، فرایند پاسخگویی از سوی استانداری طی و نتیجه آن به متقاضی اعلام خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی نیز در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان گفت: سفر دکتر روحانی به طور حتم برای مردم این استان مایه خیر و برکت خواهد بود.

سید علی اکبر پرویزی اظهار داشت: با گذشت ۱۱ سال از تاسیس خراسان شمالی، در بسیاری از نقاط محروم این استان مشکلات و کمبودهای فراوانی دیده می شود که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم در قالب این سفر مهم، تاحدودی نیازهای ضروری مردم تامین و مشکلات آنان رفع شود.

وی در ادامه به طرح توسعه پتروشیمی اشاره کرد و آن را یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار در حوزه صنعت و اشتغال استان دانست.

پرویزی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح زمینه شکل گیری صنایع پایین دستی، رونق اقتصادی و اشتغال زایی جوانان این خطه بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تدبیر و امید ۲۴ خرداد همزمان با سالگرد حماسه ملی ۲۴ خرداد ۹۲ و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به خراسان شمالی سفر می کند.

 

کد خبر 2777858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha